[RB@Blog_Title]

دانلود فیلم دلم میخواد با کیفیت Ultra HD

پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰ ب.ظ
دانلود فیلم دلم میخواد با کیفیت Ultra HD

دانلود فیلم دلم میخواد با لینک مستقیم ، فیلم سینمایی دلم میخواد کامل ، دانلود رایگان فیلم دلم میخواد ، فیلم دلم میخواد کامل ، دانلود رایگان فیلم دلم میخواد با کیفیت بالا HD

دانلود فیلم سینمایی دلم میخواد با لینک مستقیم و کیفیت Full HD


دانلود فیلم دلم میخواد منتشر شد ...

نام فیلم : دلم میخواد

ژانر فیلم : فیلم های کمدی

نوع فیلم : سینمایی ایرانی

محصول : ایران

مخاطب : بزرگسالان

سال تولید : ۱۳۹۳

مدت زمان پخش : ۹۵ دقیقه

موضوع کلیدی فیلم : داستان زندگی یک نویسنده

پخش : فیلمیران – سایت آپ تی وی پلاس

تاریخ اکران در سینما : ۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۷

فروش در سینما :  ۱,۵۴۲,۸۷۷,۰۰۰ ( اتمام اکران )

کیفیت های پخش : ۱۰۸۰p HD – 720 – 480- 4K

کلمات کلیدی : فیلم دلم میخواد کامل ، دانلود فیلم دلم میخواد با لینک مستقیم ، دانلود فیلم دلم میخواد رایگان

تاریخ انتشار در شبکه نمایش خانگی : ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۷

کارگردان : بهمن فرمان آرا

تهیه کننده : علی تقی پور


با بازی و هنرنمایی :
رضا کیانیان ، مهناز افشار ، محمدرضا گلزار ، آرمینه زیتون چیان ، صابر ابر ، رویا نونهالی ، علی سرابی ، پیام دهکردی ، ندا مقصودی ، بهناز جعفری ، فرزین صابونی ، سحر دولتشاهی ، احمد ساعتچیان ، مریم بوبانی


داستان فیلم :
بهرام فرزانه نویسنده‌ای است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می‌انگیزد.

فیلم دلم میخواد نسخه کامل در وب سایت قرار گرفت ، به طور رسمی در ۳ دی ماه ۹۷ در شبکه نمایش خانگی به پخش رسید .

پخش رسمی از آپ تی وی پلاس Uptvplus.com

سایر عوامل فیلم :
نویسنده: امیر سهرابی /مدیر فیلمبرداری :داوود امیری/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز :علیرضا شمس شریفی/ تدوین:عباس گنجوی/ آهنگساز:کارن همایونفر/ طراح صحنه و لباس :کیوان مقدم / طراح گریم :مهرداد میر کیانی/ مشاور رسانه ای:امیر حسین رسائل


راهنمای دانلود:

لینک های دانلود قانونی و رایگان در وب سایت آپ تی وی پلاس اینترنت نیم بها محاسبه میگردد .

لینک های خرید فیلم ها به عهده شرکت پخش کننده اثر بوده و در صورت هر گونه مشکل با پشتیبانی سایت مرجع در تماس باشید .

| لینک های خرید و دانلود قانونی فیلم سینمایی "دلم میخواد" | 

| سایت آپ تی وی پلاس ؛ بروزترین مرجع فیلم و سریال ایرانی |
Uptvplus.com

عضویت در کانال تلگرام سایت آپ تی وی پلاس - CinemaTVs@

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">